lkarlssson

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Lina Karlsson - 1 januari 2014 22:59

(Det inlägget som publicerades innan detta skulle kommit imorse igentligen..)

Nu är vi iallafall precis hemkomna från Karlshamn o nyårsrevyn. Den var super rolig o det var en trevlig utflykt. Nu är jag dock riktigt trött då man inte sovit så mycket inatt o hållt igång hela dagen igår o sen städat idag.. Väntar bara på söta Ted som står o gör mat till mig innan jag kan somna gott! Kag har sån tur :)

Av Lina Karlsson - 1 januari 2014 14:25

Hej på er o hoppas er nyårsafton var super bra!! Min var iallafall helt underbar och så himla rolig.

Vi började kvällen med fördrink o lite snittar o så hade John fixat förrätt som en super god toast med lax på. Förrätten som jag och Ted hade fixat blev också himla lyckad o tillsist så åt vi Lisas o Linns gösssbomp med marrängswiss på, så himla gott!! Söta Carro hade också fixat massa leker som vi höll på med ända till det var dags att skåla in det nya året. Det sköts faktiskt många raketer här i tving, kan man ha svårt att tro ;) efter raketfesten så lekte vi ännu mer o dansade haha. Innan alla tog taxi hem så åt vi nattamat innan vi stöp i säng.

Idag är man ganska sliten men ikväll ska vi på nya äventyr o se på revy i Karlshamn med teds föräldrar.

Hoppas ert 2014 blir så bra som möjligt!!:)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Lina Karlsson - 1 januari 2014 02:54

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad tjej på 18 år som går sista året på gymnasiet. Älskar att umgås med min fina pojkvän, famlij och vänner. Jag älskar att träna och spelar fotboll i ett helt fantastiskt lag. Kika gärna in igen. :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Family is everything

   

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards